עוקץ היהלומן: "עם איזה רב אפשר להתייעץ על עסקה גדולה?"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on עוקץ היהלומן: "עם איזה רב אפשר להתייעץ על עסקה גדולה?"

    אדם שהציג עצמו כיהלומן בקרב הציבור החרדי, נהג לשאול אנשים תמימים ועוברי אורח, עם איזה רב כדאי להתייעץ על עסקה גדולה? בהמשך סיפר להם האיש על עסקיו הגדולים ומכר להם יהלומים מזוייפים בשווי של עשרות אלפי שקלים. לאחר חקירה סמויה, הנוכל נעצר והוגש כנגדו הצהרת תובע

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עוקץ מתוחכם בקרב הציבור החרדי. הצהרת תובע הוגשה היום (שני) כנגד חשוד בגין עבירות במרמה מתוחכמות כלפי אזרחים תמימים ברחבי הארץ בעשרות אלפי שקלים.

    ראשיתה של החקירה הסמויה לפני כחודשיים, לאחר שהתקבלו במשטרה במספר תלונות באזור ירושלים ומרכז הארץ, לפיהן המתלוננים נעקצו ע"י אדם אשר פנה אליהם ברחוב והציג בפניהם כי הנו יהלומן שעומד לקראת ביצוע עסקה גדולה.

    חקירת המשטרה הסמויה חשפה את זהותו של החשוד תושב אשדוד בן 46 ודפוס פעולתו המתוחכם, לפיו היה מתמקד עפ"י החשד בעיקר באזורים ושכונות של הציבור החרדי ושואל את העוברים ושבים תוך שעפ"י החשד מציג עצמו כיהלומן, היכן יכול למצוא רב להתייעץ עמו באשר לעסקה גדולה שעומד לבצע וככל הנראה בשלב זה לאחר שיצר עניין הנוגע לעסקיו, הצליח עפ"י החשד להוציא במרמה אלפי שקלים מכל אדם ובסכום מצטבר של מעל 130 אלף ₪.

    עוד עלה, כי עפ"י החשד, החשוד כדי לעורר אמון בקרב אותם 'נעקצים', הציע להם כערבון לכספם "שהלוו" לו לביצוע העסקה, תכשיטים ויהלומים שעפ"י החשד התבררו במועד מאוחר יותר כמזויפים.

    ביום 4.11, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, עצרו חוקרי המשטרה את החשוד וערכו חיפוש בביתו, במהלכו תפסו מספר מכשירים ניידים וכרטיסי סים שעפ"י החשד שימשו אותו בביצוע העבירות.

    WhatsApp Image 2018-11-19 at 17.07.00

    במהלך החקירה אותרו ונגבו עדויות מ 20 קורבנות שהחשוד הונה בכל רחבי הארץ.ההיום, בסיום החקירה הוגשה הצהרת תובע על ידי הפרקליטות ומעצרו של החשוד הוארך על ידי בית משפט עד ליום 22.11.

    מהמשטרה נמסר: "חוקרי המשטרה שנחשפו לעדויותיהם של המתלוננים הבינו כי מדובר ב'עוקץ' שיטתי ובדפוס פעולה קבוע בו החשוד מנצל מצבם ותמימותם של אזרחים, יוצר בקרבם אמון באמצעות מצג שווא תוך מרמה והונאה ועושק את כספם, ולאחר חקירה סמויה ומאומצת כנגדו תוך שימוש בכל האמצעים העומדים לרשותם, איתרו את זהותו וכעת נפעל למיצוי הדין עמו".



    0 תגובות